Jumaat, 14 Disember 2007

hari keluarga PSAS

8 september 2007, kira hari bersejarah jugak laa sebab kami Ahli Jawatan Kuasa Persatuan PSAS dengan dibantu oleh rakan-rakan staff dari pelbagai Jabatan terutamanya kawan-kawan kamcing aku la dari Jabatan Pengajian Am (tak sebut takut kecik hati pulak) yang banyak bantu aku telah berjaya mengadakan hari keluarga dan sukaneka pada hari tersebut. Banyak jugak la kegiatan yang telah dilaksanakan. dan yang paling penting hari tu, selain dapat makanan yang sangat istimewa kami juga menyediakan lucky draw. tergolek-golek jugak la yang dapat hadiah tu, yang tak dapat hisap jari je la. termasuk aku pun tak dapat ape-ape. Gambar sebelah tu aku tengah berucap selaku pengerusi program.
Gambar sebelah ni pulak yang sebelah kanan aku sekali (baju
merah) En Mohana Krishnan KJ Jab Mekanikal, Hj Rosli KJ Jabatan Awam, Sebelah kiri aku pulak Tn Hj Kamaruddin Hj Hamzah (Pengarah PSAS), En.Azhari Noor B. Ahmad Tim. Pengarah PSAS, En.Zulkurnain KJ JMSK dan En Adnan KJ Perdagangan.
Habis program, hadiah dah dapat, tibalah masanya kami menjamu selera. huh...tak larat nak makan laa. apa taknye dah penat sangat. tengok la aksi memutuskan tali perut kat bawah tu. nak menang bukan senang. Apapun diharap dengan terlaksananya program ini ikatan ukhuwah sesama kami semakin kukuh dan semakin erat. bukan hanya kemenangan yang dicari tetapi kemesraaan dan kerjasama antara sesama kita yang diharapkan. terima kasih untuk semua yang terlibat bagi menjayakan program ini. Jutaan terima kasih juga buat penderma baik dari luar maupun dari dalam.

Tiada ulasan: